ANADOM

گروه آنادوم قصد داره با ایجاد این وب سایت مطالب مختلفی رو برای شما به نمایش بزاره که صد درصد برای شما مفیده فایده هستند؛ البته فقط این نیست ما خیلی چیزای دیگه برای شما عزیزان داریم ^-^

محل لوگو

2021سال بازی - بخش اول


به‌تبع انتظار تجربه‌های جدید و متنوعی را دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی تمام بازی‌های مورد انتظار سال 2021 بپردازیم و جدیدترین اطلاعات و تاریخ انتشار آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه با پی اس ارنا همراه باشید.

 

بازی Hitman 3

  • تاریخ عرضه: دی-بهمن 99 (ژانویه 2021)
  • پلتفرم‌ها: پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5

لیست بهترین بازی های سال 2021 با بازی Hitman 3 آغاز می‌شود. سومین نسخه از مجموعه بازی Hitman که ساخت آن برای هیچکس مخفی نبود، در رویداد رونمایی از پلی استیشن 5 معرفی شد. بر اساس صحبت‌های سازندگان، در این بازی شاهد داستانی تاریک‌تر و پیچش‌های داستانی بیشتری خواهیم بود. این نسخه پایانی بر سه‌گانه هیتمن خواهد بود و داستان مامور 47 را به اتمام خواهد رساند. شما با خرید این بازی به تمام مراحل دو بازی قبل دسترسی خواهید داشت که می‌تواند زمان خوبی برای تجربه کامل این سه‌گانه باشد.

داستان بازی در ادامه دو نسخه قبل است و مامور 47 به همراه دایانا برن‌وود و دوست کودکی‌اش لوکاس گری قرار است سازمان Providence را برای همیشه نابود کند. علاوه بر زاویه دید سوم شخص، بازی به صورت اول شخص و با هدست‌های واقعیت مجازی نیز قابل بازی خواهد بود. بازی Hitman 3 در دی یا اسفند 99 (ژانویه 2021) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

 

بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake

  • تاریخ عرضه: 2 بهمن 99 (21 ژانویه 2021)
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و پی سی

بازی Prince Of Persia: The Sands Of Time Remake یک بازسازی از اولین نسخه از مجموعه Prince Of Persia یعنی بازی Prince Of Persia: The Sands Of Time است. یکی از جنجال‌برانگیزترین‌ عناوین امسال دنیای بازی‌های ویدیویی، معرفی این بازی بود. پیش از آن‌که بازی حتی به‌طور رسمی معرفی شود، اطلاعات و تصاویر آن لو رفت. پس از آن نیز بازی با انتشار یک تریلر معرفی شود که به دلیل سطح بصری و گرافیک پایین‌ خود مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت. انتقادات طرفداران باعث شد سازندگان درباره آن توضیح دهند.

کارگردان بازی درباره تغییرات این بازی اعلام کرده است که بازسازی این بازی تنها شامل تغییرات در سیستم مبارزات، دوربین، انیمیشن شخصیت‌ها و موارد این‌چنین است و بازی به داستان و روایت نسخه اصلی وفادار خواهد ماند. بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake در تاریخ ۲ بهمن ۹۹ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱) برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین خریداران این بازی می‌توانند آن را روی کنسول‌های نسل بعد یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس نیز به‌واسطه فناوری backward compatibility تجربه کنند. اگر سازندگان بتوانند عنوانی بهتر از چیزی که در تریلر بازی نشان دادند، بسازند، بازسازی بازی شاهزاده پارسی می‌تواند یکی از بهترین بازی های سال 2021 باشد.

 

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

  • تاریخ عرضه: 16 بهمن 99 (4 فوریه 2021)
  • پلتفرم‌ها: ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی
بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood یکی دیگر از بهترین بازی های سال 2021 است که با دیگر بازی‌های این لیست تفاوت دارد. شما در این بازی در نقش یک گرگینه به نام کاهال بازی می‌کنید که از قبیله‌اش تبعید شده و با کمپانی Pentex که باعث آلودگی در محیط زیست شده است، مبارزه می‌کند. کاهال یک اکوتروریست (شخصی که طرفدار محیط زیست است و به دلایل مشکلات طیعیت یا مسائل سیاسی بر علیه افراد یا اموال اقداماتی خشونت آمیز انجام می‌دهد) است که در مناطق آمریکای شمالی سفر می‌کند و می‌تواند به شکل یک گرگ یا گرینه دربیاید.
کاهال یکی از محافظین گایا، مادر زمین، بود که پس از آن‌که کنترل خشم‌اش را از دست داد، تبعید شد و حالا ماموریتی را برای رستگاری خود در پیش گرفته است. شما در این بازی می‌توانید برای گشت و گذار و جستجوی مناطق به یک گرگ تغییر شکل دهید، برای تعامل و گفت‌و‌گو با انسان‌ها در قالب یک انسان دربیایید و در هنگام مبارزات به یک گرگینه‌ی خشمگین تبدیل شوید. بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood در تاریخ 16 بهمن 99 (4 فوریه 2021) برای ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.
 

بازی Little Nightmares II

  • تاریخ عرضه: 23 بهمن (11 فوریه)
  • پلتفرم‌ها: پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوئیچ

بازی Little Nightmares II دنباله‌ی بازی ترسناک ماجراجویی Little Nightmares و یکی از بهترین بازی های سال 2021 است که در سال 2017 عرضه شده بود. داستان بازی در ادامه نسخه اول است که SIX، شخصیت اصلی بازی توانست فرار کند و حالا به دنیای جدیدی رسیده است. همچنین شخصیت جدیدی به نام Mono نیز به بازی اضافه شده است که همراه با Six ماجراهای ترسناکی خواهند داشت. این بازی در نمایشگاه گیمزکام 2019 معرفی شد و یک سال بعد نیز تریلر جدیدی از آن در گیمزکام سال 2020 منتشر شد.

در این بازی شاهد شخصیت‌های جدیدی مانند معلم سادیستی و شکارچی خون‌خوار هستیم. نیروهای شیطانی و تاریک از طریق تلویزیون‌ها در سراسر دنیا در حال پخش شدن هستند و مونو و سیکس می‌خواهند از دست شخصیت‌های ترسناک بازی فرار کنند و به برجی بلند و تاریک برسند که منشا تمام تاریکی تلویزیون از آن‌جاست. بازی Little Nightmares II در تاریخ 23 بهمن (11 فوریه) برای ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

 

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

  • تاریخ عرضه: 24 بهمن (12 فوریه)
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوئیچ

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury یک بازی اکشن پلتفرم از مجموعه‌ی Super Mario است که در تاریخ 24 بهمن 99 (12 فوریه 2021) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. بازی Super Mario 3D World که ششمین بازی سه بعدی این مجموعه محسوب می‌شود، پیش از این در سال 2013 برای Wii U عرضه شده بود. این بازی در واقع دنباله‌ی بازی Super Mario 3D Land بود که در سال 2011 برای کنسول دستی 3DS منتشر شده بود.

حالا بازی Super Mario 3D World پس از 8 سال به همراه بسته‌ی الحاقی Browser’s Fury برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. داستان بازی مسلما نسبت به نسخه‌ی اصلی تغییری نکرده است. ماریو، لوییجی و پرنسس پیچ متوجه می‌شوند که براوزر تمام Sprixie‌ها را دزدیده است و حالا آن‌ها باید به نجات‌شان بروند و با براوزر مبارزه کنند. هنوز اطلاعات زیادی درباره بسته‌ی الحاقی Browser’s Fury نداریم اما بر اساس تصویر منتشر شده و دنیای تاریک در این تصویر، می‌توان حدس زد که بازیکنان باید باز هم با براوزر مبارزه کنند. احتمالا وقایع این بسته‌ی الحاقی در پایان داستان بازی Super Mario 3D World رخ دهند. همانطور که بیشتر عناوین سری ماریو بازی‌های خیلی خوبی هستند، این بازی هم یکی از بهترین بازی های سال 2021 خواهد بود.


در ادامه این گزارش بقیه بازی های مهم و زیبا را دنبال کنید

ادامه ی این مطلب به زودی...

باما همراه باشید

منبع:سایت پی اس آرنا

9:05:38 AM

12/23/2020

  انتشار : ۳ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 51

آنادوم واسه گل روی شما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما